Sunday 6 May 2012

Seksually active

Lebih dekat dgn dia lebih byk aku tahu pasal dunia dia yg sebelum ini aku sndiri tak tahu apa itu GAY. Dia mmg seksuali aktif.... setahu aku dia jenis top dan selalu ada adengan threesome.. dgr citer dr kawan aku dia akan bawak balik ank ikan..hehhe utk seks 3 org.. rasanya mcm every week dia akan wat camtu dan mangsanya adalah bebudak student area umah dia.
Dan FB dia lak menjangkau friens lebih 3 ribu..hahha kalah artis yg baru nak naik..
Setahu aku dia sebatang kara kat dunia nni aset pun takder..dia byk bgantung pada BF dia..kete BF dia punya..umah BF dia nyer..aku syak dia menjadi pemuas nafsu BF dia jer.. BF dia lak layan dia mcm hamba..dia la tukang kemas umah, tukang masak, tukang ambik anta BF g obersee.. kesian kan... tapi aku tgk dia mcm tak nak berubah.. so aku rasa aku bukan org yg tepat utk mengubah dia..
Satu lagi yg aku terkejut ..selama ini dia menipu semua org di sekeliling dia... kununya belajar tinggi..keje bestt..tapi dia bbiasajer.. dan aku tak tahu tujuan apa dia nk menipu semua org..dan aku mmg mula menjauhkn diri dari dia..

hmmm nanti aku citer lg kat korang..tapi citer ni wat film memang bbest!!

No comments:

Post a Comment