Tuesday 30 April 2013

Kejutan..

Suatu pagi selasa last week, aku dpt watapps dr dia. Dia snap a picture of a scratch yg aku tulis atas kertas...hmm last year maybe..then he sent to me.. Dia tulis..stil remember? Aku tak tahu apa aku rasakan..bengang pn ada, terasa hati pun ada. Bukan sbb apa.. Aku ingatkan dia dh buang kertas tu...dia masih simpan. Word yg aku tulis atas kertas tu lebih kurang berbunyi yg aku akn tetap menjadi kawan dia smpi bila2. Then dia continue dgn prob yg tgh dia hadapi. Aku tak tahu nak ckp apa.. Tapi aku kesian kat dia pn ada. Dan bengang pun ada..bila ada prob, baru carik aku. Dia igt aku ini apa? Senang je ko buang dan ambil aku begitu shj...?


Harini aku terpaksa naik kereta dia utk appotmnt, mula2 akku cuak tapi terpaksa sbb kami pergi beramai2. Everything run smoothly..dia pn mcm ok,,so aku layankan je. On d way balik tetiba radio tpasang lagu Kisah Hati oleh Alya.. My fav song... Mcm stress pun ada, sbb aku suka sgt lagu tu dan aku tahu dia pun suka lagu tu... So by now, aku hanya tawakal je pada Dia, aku tunggu perjalanan di aturkanNya.. Tapi aku tetap doakan dia terus berubah. Amin ya Rabb..

No comments:

Post a Comment