Tuesday 1 January 2013

I Am Pregnant

Wuishhh... Aku tak penah lgkan ckp kat korang yg aku dh kawen dgn seorang lelaki yg kukira beriman. Alhamdulillah.. Actually aku pregnant, so ada a few kwn yg dh tahu, so dat mning time bekpas aku ckp dia aku pregnant. Dia takpercaya, so aku try convinve him,mlast baru dia percaya, tapi dia tanya mcm mana aku taunyg aku pregnant, bila aku check. Mula2 dia wat biasa jer.. Tapi bila balik opis dia g ckp kt semua kwn2, unil ada sorang kakak tu tegur dia, nape si ***** pregnant ko nampak stress lak.. Dia mcm malu n terrus blah..hmm.. Itulah berita may be paling gempaq utk dia sebelum tirai 2012 ditutp..   Aku ingat lg dia penah tanya aku..kau nak pregnant lg tak... Mcm pelik kan soalan dia.. Wlw apa pun aku akan tetap mendoakan dia berubah dan kembali ke jln yg lurus. Hope this new year bring him to a truth way of life..

No comments:

Post a Comment