Sunday 3 June 2012

Jeles. Bengang. Nak marah?

Ntahapeape aku neh.. haritu aku gaduh dgn dia sbb dia g mkn dgn budak opis, aku lak ada appt just nearby, tapi dia g mkn dulu sblum aku, mcm nngan apetah aku bole wat merajuk, mcm kanak2 tul. So bila aku dh masuk opis dia pn baru masuk opis, aku terus blah masuk kete, dia terus ke kete aku dan tahan pintu tanya aku nk g mane, aku nyer suka kan, terus aku tarik pintu yg dia tahan tu, dia mcm terkejut dan bengang dgn aku. aku lg la bengang dggn dia, so malas dh nk ckp dgn dia aku g lepak Mc D, aku boleh kuar masuk opis dgn sennagnyer, hehe.. ptg sket dia call aku. kunun nk pujuk la tu kann. so aku cool balik..
Esk g keje aku dh rasa malu sgt dgn tindakan bodoh aku tu. dia pn cam cool jer. byk kali dia aajak aku g bekpes ..or makan..tapi aku mengelak, sbb aku rasa aku tak patut rapat sgt dgn dia.. sbb its gonna be complicated one day..sbb apa? nanti at d end aku story..

No comments:

Post a Comment