Saturday 20 July 2013

Ramadhan muncul lagi

Seperti ramadhan yg lepas.. Bulan mulia ini jugak membuatkan persahabatn kami terjalin semula. Sprt biasa dia puasa kdg2 shj. So aku dh biasa bila dia tak puasa. Dia semakin baik dgn aku, tapi tak ada lg rapat sprt dahulu. Tiada lg sms nya bertanya lokasi..lokasii...tiada lagi msg dia bertanya keman buat apa..kdg aku rindukan saat sprt itu..tapi aku takut nk kembali sprt dulu..sbb aku tak tahu apa akan terjadi di kemudian hari.. Perasaan aku kdg masih lg ada sisa kecewa dan hampa atas sikapnya.. Tapi aku nk lupakan dia dgn segera..mudahnya kalau itu berlaku pada aku... Aku selalu berdoa agar dia berubah kembali pd fitrahnya dan bersujud pd Tuhan yg aku sembah..tapi masih lg dia seperti itu.. Hanya kuasa Nya yg mampu mengubahnya.. Buat kesekian kalimya.. Aku masih tetap ada jika dia perlukan pertolonganku..

No comments:

Post a Comment