Monday 8 August 2011

Dia GAY??!!

Biar aku kenalkan dia sebagai jejaka A..sebaya denganku dan seorang yg peramah..dan seorang yg sgt klakar..cuma2 kdg2 mulut dia tak der insuras..hahah

Aku tak berminat pun nak berkawan dgnnya sebenarnya...sebagai rakan sekerja aku rasa sudah memadai, tapi suatu hari aku sgt2 kesian padanya kerana dipulaukan oleh kawan se ofice..tambahan dia agak soft luar dan dalam..i mean sensitif la sgt sbg seorang lelaki.

MasyaAllah aku terkejut dgn kenyataannya yg dia adalah gay.. siap mengaku serumah dgn bf dia...dan siap ada skandal lg 2 org..rasa bangga dirinya mula menebal..mulanya dia takut rahsianya terbongkar tapi apabila aku selalu kuar mkn dgn dia..secara tak senjaga dia terlepas ckp..

Dan matanya selalu meligat memandang lelaki2 maskulin yg hensem dan kalu ada peluang dia akan cuba berkenalan dgn mereka..hmmm rasa kelakar pun ada..tapi sesuatu yg istimewa mengenainya..dia tidak minum minuman keras dan no clubbing..pelikkan..so aku pernah bertanya ..how you have fun??

Tahu apa jawapannya..i tak perlu cerita kat sini , u pn bole agak..selain itu dia suka shopping..

No comments:

Post a Comment