Wednesday 13 June 2012

Breakfast!

Ini last two weeks nyer citer..after cuti pjg, pagi monday blues dia call aku..dia mmg slalu call aku on d way nk g keje..kdg dah jadik mcm rutin.. padahal bole je jumpa kt opis kan.. rupanya pg tu dia buat breakfast utk bebudak opis dgn aku skali..so dia dh pesan mkn dgn dia...aku ok je ..bole la tahan dia pandai masak..
abisla mcm mana neh..aku dah niat tak nak rapat dh ddgn dia, skrg camner..aku gak yg susah..may be salah aku sbb tak byk kawan perempuan..ada kwn perempuan tapi semuanya jauh.. tapi b4 dis aku kwn dgn mana2 lelaki pn x jadik mcm neh..aku tak tahu la mana silapnya..aku ingat bila dh kawan dgn gay aku selamat, tapi tak sangka plak jadik camnih.
Dia pulak aku tgk mcm takder apa2 yg berlaku tapi dia mcm control... kalu dgn kawan perempuan lain dia buat lawak bagai... tapi bila dgn aku dia mcm nk control dan susah aku nak defined. Ke aku yg perasan atau perasaan? hahaha..

No comments:

Post a Comment