Wednesday 12 December 2012

Bukan untukmu

Apa yg patut aku lakukan sebenarnya.. Sukar sungguh menelaah perasaan dia.. Sukar juga aku nak sembunyikan perasaan ini. Cuba mencari jln keluar yg lain tapi tak jumpa. Setiap hari sebelum aku pegi keje, aku selalu berazam utkjauhkan diri drpnya.. Dia kdg2 mcm paham.. Kdg2 mcm tak paham.       Aku dpt rasakan kdg2 ada perasaan jeles dia kalau aku keluar mkn dgn budak opis yg lain. Dia akan segerra call skandal ajak lunch..kunun nak cover..  Ada budak opis aku nasihatkn aku, jgn baik sgt dgn dia, sbb dia masih lelaki dan berhati2. Tapi so far bila aku keluar dgn dia atas urusan keje takde pun dia nk ambik kesempatan. Ada jugak budak opis aku melihat hubungan kami sbg sesuatu yg serius.. Tapi tidak bg aku..aku selalu dan akan terus bdoa semoga dia kmali ke jalan yg lurus dan bukan bengkang bengkok.    Aku yakin ada hikmah disebalik persahabatan kami yg aku rasa agak ikhlas... Tapi bukan utk selamaya.. Sesungguhnya cinta atau sayang yg may be akan wujudbukan untuknya.. Tapi kerana Allah.. Aku sygkan dia kerana Allah.dan mungkin suatu hari nnti aku jua akan membencinya kerana Allah.

No comments:

Post a Comment