Thursday 11 April 2013

Tiada lagi aku

Dulu aku betul2 mengharapkan silatultahim ini trputus, skrg aku dh tak tahu apa yg aku mahukn. Dia mmg skrg amat terluka dgn sikapku. Dia dh remove aku dr fbnya..block aku dr watapps nya..dan bila aku msg mintak maaf dia pn dh tak layan aku.. Perasaan kesal mula aku rasakan kini.. Patutkah aku kesal kerana bersahabat dgnya..patutkah aku kesal sbb mengenalinya.. May be this time its gonna be forever..di mmg menjauhkn diri dr aku, aku tak mampu mengubahnya.. Aku pn sebenarnya tidak mahu huungan ini terjalin semula. Sakitnya hati melihat dia di hadapanku...rasa sprt jiwa ini dicalar.. Pilu nya bila mengenangkan semua persahabatan dan masa aku luangkan utk happykan dia dibalas bagai menikam hati ini... Pada pihak dia aku tak tahu bagaimana..maybe dia cuba lupakn aku..maybe dia happy sbb aku bukan siapa2 lg dihatinya... Ya Allah yakinkanlah aku ..ini yg terbaik untukku...

No comments:

Post a Comment