Friday 30 August 2013

Hanya aku

Dh lama aku tak update...byk sbb...aku mula benci apa yg aku tulis d dlm blog ini.. Sbb yg byk..tapi aku nk cite apa yg blaku pd pnghujung ramadhan haritu...aku ttp mmberi dia kad raya..namun tiada balasan sprt tahun lps. Mlm rayapun dia tak wish aku slamat hati raya..dia masih brmain dn berteka teki dgn tingkah lakunya..dan aku ttp mmbuang masa bharap may b kami akn berbaik.  semula..         30 ogos pd tahun lps, aku masih ingat lg ..ptg lps keje lepak kedai coffee ..minum juice..dan sepotong kek..bersila di meja jepun..aku dgn dia..rasa comfortable..aku rasa dia lupa tu...dan mlm ni dia buat open haus smpena hari raya..dia ada jmput aku..tapi aku rasa dia ajak2 ayam je, so aku deide x nk pegi..lgpun he is not xpecting me to come...aku bley tahu sbb dia tak beia2 ajak..

No comments:

Post a Comment