Monday 19 December 2011

About him

Dah lama tak update..bz sgt..ok skrg nak teruskan cerita mengenai Dia. Aku selalu kluar makan dgn dia sbb dia senang nk berkawan dan kdg2 kekwat..haha aku dpt word kekwat ni pn dr dia..
dari citer2 dia..actually dia ckpla yg dia jadik cam skrg ni sbb dikeciwakan oleh gf masa lampau..(ingat dia sorang je pernah dikeciwakan)..or maybe itu just alasan dia jer...so nk jadik jalan kluar dia berkawan dgn lelaki so termasuklah dlm group gay ni..skrg dia dh ada steady bf dan beberapa skandal..tetapi semua gay..
dan dia adalah type TOP so nak cari Bottom kena cari skandal lain..hmmm
Dia seorang yg ada je duit walaupun org lain tengah sesak nk tgu gaji ujung bulan.. dan dia seorang yg teramat materialistik!!!
Nape aku ckp mcm tu? sbb dia gunakan semua bf dia utk dptkan brg2 mahal seperti jam tangan yg mahal..TAB..dan mcm2 lg..mcm pompuan kan..padahal bole beli sendiri..dia cam tak puas je semua material yg dia dpt. and dia mmg looking for fun thru semua ni..tapi aku sure dia takkan dpt hapiness heart and soul..
Kadang2 aku terpk susah nak kuarkan dia dr kepompong skrg ni sbb dia berada pada comfort level..dia suka apa yg dia buat skrg..pernah jugak tertanya bila nak kembali ke pangkal jalan..dia tak akan memberi jawapan..byk jugak yg dia tahu hal agama.. tapi dia tak praktikkan..dan ada sesetengah kawan gay dia yg mmg sembahyang tak tinggal..aku kdg2 query jugak mende2 camnikan...so jawapan diorang senang jer...ala org kt luar sana yg tak songsang pn wat maksiat..(abis org terjun longkang pun korang nak ikut?-nak je aku jawab camnikan).
Susah rasanya nk terbiahkan dia...maybe aku x cukup ilmu di dada..hakhak..

No comments:

Post a Comment