Monday 19 December 2011

Dah jadi lain..

May be ada sesuatu terjadi pada dia..aku tak tahu..aku pun kdg2 tak bole tidur sbb terfikirkan dia..aku cuba byk kali hapuskan ingatan aku pada dia.. byk kali aku berdoa..dan byk kali berdoa utk dia kembali ke pangkal jalan..maybe susah..tapi aku lega sbb dia skrg dh agak berjauhan dari aku..so hari2 aku dh tak jumpa dia..tapi ada jugak dia call atau 'watappss' aku. Maybe ini jalan terbaik utk lupakan dia.
Aku ingat lagi minggu last dia kat opis aku dia pesan selalu la calling dia..aku wat diam jelah..bila time dia nak balik on last dia tu dia siap memberi renungan kosong kat aku..aku wat tak tahu jer ...saje je..
Bila pk balik..aku ingat nk tarik diri dari apa yg aku nk wat seblum ni..sbb aku tak nak korbankan perasaan aku..tunggulah seterusnnya Allah yg tentukan ape lak citer lepas ni..

No comments:

Post a Comment