Monday 19 December 2011

Dia lagi

Cepat nyer masa berlalu..tanpa kitarang sedar..tetiba dh jadi baik dan rapat tapi masih ada border between us..dia mmg kekal sbg Gay..dan suka dgn aktivitinya..hahha..aku rasa lain sejak akhir2 pada dia..aku bukan seorang yg perasan k..dia mmg akan cari aku wlw mcm manapun..samaada call, msg or hantar email jika dh 2, 3 hari tak jumpa sbb training or appt kt luar..kwn2 gay dia  kenal aku wlw aku tak kenal diorang..dia byk bercerita pasal aku kat diorang..ini dia cerita sndiri or bila dia kenalkan pd kwn dia ..dia akan ckp haaa..inilah....yg aku citer tu...pd diorang..aku tak kisah sgt..

Tapi aku dpt rasakan dia sebenarnya seorang yg kesunyian...bf dia tinggal serumah dan selalu outstation, so bila sunyi dia akan cari skandal lain..bila dh boring dia tinggalkan dan cari yg lain..
Tapi BF dia yg permanent tu tak tahu aktiviti dia..dan semacam je aku tgk..mcm tak der perasaan..maybe diorang tak libatkan feeling dlm hal2 ni..
Aku kesian tgk dia..dia mcm dipergunakan..wlwpun dia tak mengaku..dia mcm takut je kat bf dia..
Tapi dia pandai sembnyikan skandal dia ni..

No comments:

Post a Comment