Monday 19 December 2011

Bufday dia

Its his birthday!!
Aku bagi hadiah murah kat dia sbb yg mahal2 dia dh dpt from his boyfriends..tapi murah2 pun dia mcm suka sgt..aku  tak tahu betul ke tak..actually its a name tag yg bole gantung kt tepon tu..tapi last skali yg aku dgr dh masuk dlm kotak ..hmm maybe sbb murah kan..dia kan kekwat aku citer sblum ni kn...
Dia ada jugak bagi aku hadiah besday sbb besday kitarang dekat2 je..dpt la perfurm ..actually aku x minat sgt perfurm..mahal la sket dlm 200 rasanya..tapi bg dia murah la tu..hahha..
Then... ada besday party kt umah dia..so aku pn gi la kan..kang kecik ati lak..sbb dia dok pesan kt aku almost everyday suruh g..dia masak semua mknan..rajin kan..dia mcm nampak penat sgt..tapi ada sesuatu ..dia mcm tak hepi jer...korang bole tahu kan org tu hapee ke tak kan ..sbb kalu sblum dia  jenis hapee tapi bila time haritu cam tak hapee je..oo rupanya bf dia tak kuar bilik..so dia sorang je yg layan tetamu..ada krisis la tu..mcm laki bini...aku tahu dia sepi...hahhaha..

No comments:

Post a Comment